сряда, 1 декември 2010 г.

Коледно отброяване





Коледа е най- любимия ми сезон! Да, за мен коледа е цял сезон- всичките предварителни приготовления, украси ми доставят радост и празнично настроение за цял месец. Затова и харесвам идеята за броенето дните до коледа- от 4 години правя календар за детето, да броиме заедно. Тази година избрах нещо доста трудоемко, но пък работих с удоволствие целия ноември и резултата си струва! Затова и искам да го споделя с вас, моля не обръщайте внимание на дефектите- бързах да довърша всичко, преди раждането, пък и през доста детски ръце минаха преди да влязат в употреба. Ето го и нашето коледно селце!

6 коментара:

Te4eto каза...

Леле Билбее, ти ме разби! Страхотно изглеждат всички къщички, колиби и елхи! Е, както виждам си уплътнила времето си добре :).
Да не забравя - ЧЕСТИТА ДЪщЕРИЧКА, да е жива и здрава за радост на мама, татко и батко!

Veselina каза...

Страхотно коледно селце, нямам думи! Все съм виждала и съм правила коледен календар, но това е голяма красота. Заслужавал си е положеният труд! Честито бебче и само радости да носи вкъщи!

Nelly каза...

Уникално коледно селце!!! Усеща се любовта и масторството, което си вложила.

Chiges каза...

Билбе, страхотна работа си свършила! Още повече като знам как тежи накрая :).
Със сигурност е донесло много радосттова селце! Поздравления!

Мариета каза...

Много са хубави. Разбиващо красиво коледно селце. Как не съм се сетила ;-))

Маги каза...

Прекрасно коледно селце!
Чесито бебче! Да ви е живо и здраво, само радости да ви носи! :)
Аз се чудех къде се загуби.Пропуснала съм, че си бременна. :)