неделя, 12 юни 2011 г.

пиратска картичка

Така ме хвана яд за предишната картичка- правих я специално за предизвикателството, а накрая да сложа грешно линк към нея! Разочарована от такава глупава и елементарна грешка, реших да зарежа предизвикателствата и да използвам най-новите си печати. И така, започнах пиратска картичка за племеника за рождения му ден през юли. Идеята за сандък пълен с истински златни монети(шоколадови) имам отдавна-пазя тези шоколадчета още от великден, тъй като ги няма по всяко време в магазините. Е сандъка стана малко по-голям отколкото си представях, но и монетите не са малки:))) Оцветих картинката, бях подбрала хартиите, но нямах ясна идея какво да е основа под сандъка. Тогава изведнъж ме осени идеята за пиратска карта и то състарена- за новото предизвикателство на елшите. Разпечатах си няколко, за да пробвам различни техники за състаряване. Пробвах с дистрес мастило, кафе и дори обгаряне на краищата на свещ. Най-ми допадна как стана с кафето(пък и мирише приятно:) В последния момент ми хрумна да добавя тищу хартията-естествено, трябваше и да залепя едната лодка върху нея. Според мен се получи добре, мисля, че и на рожденика ще му хареса! Решила съм пожеланията да бъдат написани на състарена хартия, навита като свитък, само трябва да ги измисля:)

11 коментара:

Unknown каза...

Много хубава!

Veselina каза...

Картичката е прелестна! Много е жизнена и детска и много ми харесва опита за състаряване с кафе на картата, и морето от тишу, и сандъка с жълтици! Много дами май сме на пиратска вълна. Аз мисля, че можеш да я включиш и при Картичкофуриите. Моят пират е там. Поздрави!

Поли каза...

Невероятна просто.

Addii каза...

Чудна,много оригинална и много мъжка(за големи малки мъже)!Много ми харесва!

~Gery~ каза...

Ааа, без такива работи!:) Елшите, както се казва, виждат всичко! Нищо, че линка беше грешен. :)

Пирата е суперски! и сандъка и съкровището и идеята с морето от тишу и картата и ...
Абе това е една от най-добрите ти картички до момента според мен, честно!

Ivolina каза...

Страхотна е картичката. Всичко и е много изпипано и на мястото си. Много ми харесват детайлите, които си използвала.

Hristovica каза...

Страхотно се е получила, всички елементи са уникално сладки и страхотно си ги съчетала.Много му харесва и мисля,че малкия "пират" ще се влюби в нея,направо :О)))

miniB каза...

Билянче, отдавна съм те признала за майсторка на момчешки картички и тази е страхотна!

Te4eto каза...

Оказа се, че не съм в моя профил... miniB бях аз :)

KalySto каза...

Много идейна и много детайлна.Като майка на две момченца мога та ди кажа, че "пирата" ще и се зарадва особено ако има и бонбонки. А най- ми хареса как е станала картата.Браво!

Nelly каза...

Влюбих се в тази ти морска работа - и картичката и сандъчето всичко е невероятно, перфектно, уникално!!!