неделя, 17 юли 2011 г.

за специална приятелка

Добър вечер-има ли и други будни в тези горещини? Аз на всичкото отгоре пих кола за разхлаждане и сега ще будувам:) Така, че да свърша и малко работа-да публикувам картичката си за предизвикателствотопънч мания при елшите. Трябва да благодаря на Ем-имах забравени пънчове, а този с цветчетата ми хареса:) Започнах картичката заради цветовете на картинката-готова, закупена от тук. Не мога да изкупя всичките печати, коити ми харесват, затова си купих няколко напечатани и оцветени. Надписа ми хрумна по-късно, а пък като я видях готова се сетих, че е идеална за предстоящия имен ден на една приятелка:)

6 коментара:

Маги каза...

:) Много е сладка. Обичам цветовата комбинация, сигурно никога няма да ми омръзне.

Поли каза...

Чудесна е, възхищавам се как цветенцата ти винаги се получават.

Miss Emerald каза...

Красота и разкош! Ще бъде чудесен подарък. Поздравления и успех!

Deni каза...

Много е красива и нежна! А комбинацията от синьо и кафяво е чудесна!Поздравления и успех!

Te4eto каза...

Много, ама много ми харесва!

Green-Eyed Girl каза...

Прекрасна картичка! Харесва ми всичко - от картинката до изящните завъртулки :)