четвъртък, 4 август 2011 г.

Кутийки- за нея и за него

Преди време попаднах на ето тази кутийка и все си търсех повод да я направя. Първия опит беше за рождения ден на майка ми- исках да направя такава със снимки на внуците, но не успях навреме да отпечата снимки в размер за кутийката. Опитах с големите снимки, но нямаше вид на кутия, а на небостъргач, така че се отказах. Предизвикателството на хобисимо за кутийка отново ме запали по въртележката. Но не ми харесва, като избухваща кутийка, затова направих просто кутийка. За едно момиченце направих бонбонеста такава, с отварящ се покрив, в който ще сложа пожелания за рождения и ден, а кутийката отдолу ще напълня с ластичета, шнолки и малко лакомства. Сина ми като чу, какво може да се съхранява в кутийката си поръча и за него една, определи в какви цветове и мотиви да е и за мен остана само да я направя. За вас остава удоволствието да се насладите на оригиналната въртележка и да видите и моите скромни опити за имитация.


Знам, че на снимките отдолу има някакви черти, но цял ден се опитвам да кача снимки, и това е най-близо до успешно. Всеки път досега качва половин снимка и вече се уморих да опитвам. Моля да ме извините, но се уморих от опити!

2 коментара:

ЦВЕТНИ ФАНТАЗИИ каза...

Билянче, чудесни са! Много са ефектни, поздравления!

Miss Emerald каза...

Невероятни са! Браво! И колко радост ще донесат! Поздравления и успех!