вторник, 21 февруари 2012 г.

Снежни поздрави

Зимата вече се отдръпва, а аз сега се сетих за сняг. Но така се затрудних от третото предизвикателство на смарагдовата ни лейди, че три дни само мисля идеи, записвам, започвам и зарязвам- дотук имам четири неуспешни опита за монохромен таг с един ярък елемент. накрая реших, че явно тага няма да е върха на творчеството ми и по-добре да спра да съсипвам хартии, наредих всичко до тук пред комисия включваща мъжа ми и сина ми, и попитах кое си струва да покажа. Добре, че детето поне е съпричастно, та помогна в избора. И така ви представям снежния си таг-дано да е последно помахване на снега да се стопи.

4 коментара:

Donika каза...

Много интересен таг! Оградката е велика и този клон придава страхотна триизмерност. Много добра идея!Браво!

Lionelsa каза...

Плени ме сс тази червена ограда.

Miss Emerald каза...

Истинско триизмерно увековечаване на чудесния сняг, с който ни зарадва тази зима и прекрасен начин да му покажем, че сме му се нарадвали и време да идва пролетта! Оградката е страхотна!
Благодаря ти, че се включи и в Предизвикателство №3!

Cvety каза...

Много оригинално предложение - клочето, оградката... като жива е сценката :)
Картичката ти репродукция също много ми допада.
Поздравления и успех от мен!