вторник, 19 ноември 2013 г.

Топла напитка

Със застудяване на времето стават все по-желани топлите напитки. И въпреки, че топлото какао не е точно характерно за нашите ширини, картинката е много подходяща за топъл поздрав през студените дни. Комбинацията от синьо, кафяво обогатих с червено, добавих пух по кожухчето, малко снежинки , цветя и ето я:
Смятам да използвам тази картинка още няколко пъти, защото част от коледните ми подаръци са колекция ароматни чайове с малки бурканчета домашен мед и част от това стихче намерено в нета: "Пазя я още. Топлината в сърцето. Усмивката също я пазя. Напук. Имам си няколко птици в небето – неотлетели на юг. Имам и белег от рана в душата – да помня, че съм обичала. Аз съм си същата. Стихче на вятъра. Необяснимо момиче. Имам палто и ботушки за сняг. Друго какво ми е нужно? Трябва ми просто някакъв бряг, за да знам, че не съм чужда... Пазя си спомени. Летните. Слънчеви. Много горещи. Във чая. С две бучки захар. И със чадърче. Другото го мечтая... Пазя си всичко. Имам за зимата. Да ми е топло и тихо. Много е просто. Нежност да има. И споделено усмихване.." ღི♥ྀღ

3 коментара:

isi каза...

МНОГО СЛАДКА! И СТИХЧЕТО СЪЩО!

Te4eto каза...

Споделям ти усмихването, Билянче!
Идеята ти за подарък много ми харесва!

Bo каза...

Направо усещам аромата! ;)
Прекрасна е!