петък, 13 декември 2013 г.

Елхичките, елхичките...

По традиция всяка година за Коледа получавам заявка от моя приятелка с бизнес, да изработя някоя и друга картичка за партньорите. Обикновено имам собствени идеи и изработвам картички с лично моя концепция, но тази година тотално съм затънала в работа в службата и освен кошмари, друго не ми хрумваше ама никак. Прескачайги от блог на блог попаднах на една чудесна идея на Vilini, която си откраднах. И ето как се получи моята интерпретация на тази елхичка:
Ще ги включа при картичкофуриите тази седмица- в картичка без картинка

2 коментара:

vilini каза...

Страхотна е! Аз също използвах чужда идея, но забелязвам, че всеки я пречупва през собствения си поглед.

Sophie каза...

И аз се прехласнах по тази елхичка, но така и не стигнах до направата и, а ето, че ти си успяла дори 3. Харесва ми как чрез цвета се постига съвсем различно усещане. Благодар ти, че се включи в моето предизвикателство при Картичкофурии!