неделя, 8 март 2015 г.

За празника на жената

В днешния празничен, студен и мокър ден пожелавам на всички отбиващи се през "моето местенце"ден пълен със слънчеви усмивки и приятни емоции. За себе си съм намислила да го прекарам тихо и спокойно пред компютъра или телевизора, нямам непрочетена хартиена книга:)Тишината и спокойствието ми ги осигури съпруга, като взе 2те по-големи деца на излет в планината- да се порадват на снега. И въпреки, че бебето е по-неспокойно тези дни,все пак е бебе и спи от време на време- моментите на спокойствие за мен. А спокойствието идва и от факта, че успях да приключа със всичките подаръци, опаковки и тагове до вчера вечерта. Днес с много мъка ги наснимах и мога да ги споделя тук. Започвам от най-различния и най-специалния за мен-този за сестра ми. Той има дълга история, която въпреки страха, че ще отегча вероятната аудитория все пак ще споделя. За Коледа лайфмотива за подаръци на кумовете беше спа- подарих бомбичка за вана, соли, глицеринови сапуни,но се бях поувлякла в пазаруването и две сапунчета се помотаваха из шкафа. Реших да ги включа в осмо мартенските подаръци- потърсих подходящи допълващи продукти- за сапуна с мед и ванилия търсих лосион за тяло със същия аромат. Доста обиколих но, нямаше налични, затова купих с аромат на смокиня, а после случайно намерих и едно единствено пакетче душ пилинг пак със същия плод.
Веднага смених концепцията, вдъхновението ме застигна,купих бурканче сладко от смокини, поръчах книга- "Розов храст и сладко от смокини" и ми хрумна пожеланието да бъде- да се поглезиш. Сигурна съм, че сестра ми ще оцени идеята, а аз ще я използвам и друг път тази концепция за подаръци- книга с заглавие включващо храна и съответни продукти. Естествено и опаковката и тага трябваше да се вържат. Направих цветята по урочето на виолетовото облаче
Не съм сложила панделка все още, защото очаквам доставка на нови материали,сред които и подходяща панделка. Така или иначе подаръка ще бъде подарен другата седмица, когато надявам се да можем да погостуваме на сестра ми и семейството и. Харесвам как се получиха и останалите тагове и подаръци, но няма да разказвам истории за всеки един:). Просто ще ви ги покажа.

Няма коментари: