неделя, 23 февруари 2014 г.

Картичка за благодарност

Дълго време ми отне тази публикация,просто защото развалих картичката като добавих цветята в долния край,или по скоро не ги подредих както трябва. Има шанс да я поправя, но ще почакам сестра ми,която я поръча да си каже мнението-дали ще пренареждам цветята,дали ще ги махна изцяло и ще прикрия с панделка, копче...Иначе оцветяване ми хареса-точно така си представях тези цветя-макове,метличина и дребни жълтурковци, лилави камбанки- все полски цветя,които съм брала през лятото. И ботушите се получиха, макар, че са твърде големи за композицията. Следващия път ще ги скъся, тъкмо и да си спестя от оцветяването:)
Надявам се следващото, което да покажа да е албума на единия ми племенник- през уикенда се справих с кориците и страниците,остава само да ги перфорирам и наредя. А сега се връшам към "Властелина на пръстените"- един от малкото филми, които са добри, колкото и книгата.

Няма коментари: