сряда, 11 май 2011 г.

Да направим торта за рождения ти ден

Имам това сладко момиченце отдавна и тя все чакаше подходящия момент за своя дебют. И в днешния ден тя се появи на сцената, за да поздрави една 8 годишна малка дама за рождения и ден. Картичката не е довършена-ще напиша поздравите вътре на специална хартия и ще ги залепя, но това е единствения шанс да ви я покажа, защото довършването ще стане късно и няма да мога да я снимам след това. Бързам да изляза и да купя и подарък, затова няма да коментирам повече- чувствата ми към картичката са противоречиви- трябваше да избера друг вид, по който да мога да наслагам повече неща-цветчета, камъчета, но нямам време, а пък си харесвам момиченцето и цветовете които избрах. Но стига толкова-ето я и картичката.

5 коментара:

Esi каза...

Страхотна е, много е весела и цветовата комбинация много ми допада.

Unknown каза...

Делянче,много сладка картичка !Момиченцето е голямо сладурче,усмихна ме,за което ти благодаря :)

bejko каза...

Според мен няма за какво да се притесняваш,че не ти е останало време за цветчета.Тази малка сладкарка е направила достатъчно кексчета и тази хубава торта ,та да липсват и цветчета.Много е хубаво!

Veselina каза...

Много ми харесва и на мен картичката! Много е "сладка" и "вкусна" и цветовете й са прекрасни!

Hristovica каза...

Много е хубава и сладка. Според мен няма какво да се притесняваш, доплънненията само биха развалили общия семпъл и нежен вид :о)