петък, 13 май 2011 г.

още една малка готвачка


Тази картичка има интересна история- прибирам се снощи след разходка с децата и се спираме да поздравим приятелка на моя приятелка. Тя направи комплимент за бижуто ми- и аз с радост споделям, че ми е подарък от Рони, едно от момичетата, с които правим картички. А тя съответно ме пита какви картички правиш, и моята малка дъщеря все нещо подобно майстори. Аз и предложих,да ме "намери" във фейсбук и да разгледа. И след като я добавих като приятел, разгледах и снимките на малката и дъщеричка и реших нагледно да и покажа картичките си, като и подаря такава. Оцветена е в цветовете на едно малко парченце хартия на October afternoon, което кътам отдавна и е единственото с "готварски" мотиви. Реших да пробвам и един нов модел от едно от списанията на Do Crafts. Надявам се да съм зарадвала малката и дано продължава да майстори.

2 коментара:

~Gery~ каза...

На мен тази дори повече ми харесва от предната ти картичка с това момиченце:) Не мога да определя защо.. Всъщност може би заради историята на направата й.. Много мило, Билбе! :)

Em каза...

Една наистина весела картичка с прекрасна история! Понякога историята към картичката я прави още по-ценна и красива!
Много добре ти се е получила с новия дизайн