сряда, 23 януари 2013 г.

Пролетно ми е

Откакто направих кафявите цветя в картичката на Ава ме сърбят ръцете да направя още такива. Разтърсих се за подходящи картинки и намерих тази пролетна фея. Рисувана е от тази млада дама, а аз се възползвах от таланта и и запазих още няколко картинки. С оцветяването на косата експериментирах, има още много какво да се желае в тази насока- просто не харесвам много тъмни коси и затова не съм оцветявала такива, но тук реших, че ще стои по-добре на фона на светлите пролетни цветя.

3 коментара:

Em каза...

Тази девойка е голяма чаровница! Като в гледам и на мен ми стана пролетно :)

Гуш
Ем

Miss Emerald каза...

И на мен ми стана много свежо и пролетно, виждайки твоята картичка! Прекрасна е!

Valeria Netrebo каза...

Oh it'so so beautifull!! Amasing card and gorgeous colouring!