понеделник, 28 януари 2013 г.

За специален приятел... с парченца хартия

Имам няколко готово оцветени картинки на LOTV, които не харесвам заради цветовете, които са използвани,не можех да ги комбинирам с нищо приемливо. А идеята за тези двамата сладури на люлката ме беше завладяла- така си ги представях под клоните на дървото. Реших да опитам как ще изглеждат в нова премяна- копирах елечето на младежа и роклята на девойката на паус и след това ги прехвърлих на дизайнерска хартия. Добавих няколко детайла и се получи. Не съм много добра в paper-piecing-a,но пък опитах и разбрах, че не е толкова страшно. Ще включа този първи опит в предизвикателството на Кalisto в хоби предизвикателсвото и при LOTV challenge

6 коментара:

Em каза...

Много са сладки тези двамата! Прекрасна картичка!

Гуш
Ем

kami_bonbona каза...

Много са сладки,цветовете който си избрала са супер!

Deni каза...

Много сладурска картичка! Много ми харесва как си направила клончето с листенцата!

tangenta каза...

Получила се е чудесна тази картинка, хареса ми и клончето. Освен това ми даде идея, че тази техника е вариант за поправяне на картинки ;-)))

Маги каза...

:) Хитро си го направила с дрешките. Браво! И аз имам такива готови картинки и все не мога да ги комбинирам с хартии, може да пробвам. С клона ти се е получило страхотно!Много ми харесва.

KalySto каза...

Добре си решила да ги преоблечеш! Много са сладки така! И клона с това стилизирано сърце е много подходящ за романтичната атмосфера!
Благодаря ти, че участва в Хоби предизвикателство 31!