понеделник, 25 февруари 2013 г.

За сватба и юбилей

Пак занемарих публикациите, но не съм спряла да творя. Завладяла ме е манията по оцветяване- имам вече 5-6 оцветени картинки, някои стоят върху приготвените за тях хартии, но не мога да ги довърша- връщам се обратно към акварелните моливи и разпечатаните картинки. Дори си закупих някои нови цветове моливи. Разочарована съм от новите си моливи- купих си Albrecht Durer-FaberCastel,но за разлика от моите Кохинор са по твърди, и имам чувството, че не се преливат толкова добре. Възможно е това да е от вида моливи- взех си злато и мед с надеждата да оцветявам с тях коси,но те стоят лъскави и метални и далеч от моята представа за реалните цветове на тези благородни метали. Другото ми по-малко разочарование е телесния цвят, добре се прелива,а с цвят канела постигам по-добре светлосенките по кожата,но все още не мога да свикна с розовеенето на тази гама. Надявам се скоро да довърша картичките с оцветените картинки, за да говоря с факти. И докато си оцветявам най-блажено, ми се наложи по молба на майка ми да изработя сватбена картичка и една за юбилей на наша близка. За сватбените нямах много време и ги сглобих набързо, но за тази за юбилея пробвах комбинация, която съм срещала при Encza, а именно- пеперуди полускрити между цветята. Естествено не мога да преборя себе си- не мога да сложа много цветя и пеперуди, затова имам само една,но мисля, че ми се получи. От известно време се замислям да променя малко вида на блога си- не искам да го ползвам само за картички, искам да прилича малко повече на дневник, на моето местенце,където да споделям и други мои мисли, вълнения и интереси. До сега се спирах, защото не исках излишна публичност,но като че ли нараснах тези свои притеснения, а пък и идеята, че блога е именно вид дневник и публикациите в него са предимно за мое удовлетворение(колкото и да е приятно да имаш последователи,приятели и да прочетеш нещо мило за работата си)така че, скоро ще има и публикации за други мои интереси, места които ме вълнуват, книги,които чета, рецепти, които изпробвам и каквото ми хрумне. Лека вечер, благодаря,че надникнахте!

Няма коментари: