сряда, 12 октомври 2011 г.

Есенна фея

Обичам фентъзи и използвам такива образи и в картичките си- най-често елфи и феи, но какво да се прави, те са най-красивите представители на този жанр. Не си мислете обаче, че само това ми е в главата- наистина исках есенна картичка без картинка, само чудесните листа малко връв и някоя друга интересна шишарка или жълъди- имам много такива събрани:) Наистина опитах- но с трите лепила, които имам, не успях да залепя шишарките. В отчаянието си, се разходих за вдъхновение из нета и естествено щом видя фея, не мога да и устоя. Имах съмнения дали пищността на самата фея няма да направи излишни есенните листа и затова я оцветих в по-приглушените есенни цветове, за да не стане твърде крещяща цветово. Измежду три вида хартии избрах тази, защото упорито се опитвам да пробутам тази есенна панделка някъде:), а на тази хартия стоеше най-добре.
На мен резултата ми хареса, а на вас?

11 коментара:

Deni каза...

Чудесен резултат! Прекрасна картичка с много настроение!Баланса на цветовете е перфектен!Есенен поздрав!

Handmade_by_MaDe каза...

Резултата е прекрасен!Много ми харесва...Поздравления и успех! :)

Познавате ме като "Точица", "щурчо", "Елфи", "КрасИва" или може би не ме познавате? каза...

Присъединявам се към харесващите резултата :) Много есенна и перфектна като цветова комбинация картичка. Феята изглежда съвсем добре в есенната си премяна ..Поздравления и успех и от мен!

Ariadna каза...

На мен ми харесва синхрона на листата с крилцата на феята. Превъзходна работа!

Valchen каза...

Феята е разкошна, страхотно си я оцветила! За листата нямам думи - много са красиви и страхотно се връзват с цялата концепция!

- каза...

И на мен ми харесва картичката:)И червенокосата фея-аз харесвам феички и фентъзи-герои.Харесват ми есенните цветове в картичката-тъкмо такава есен обичам, с буйството на топлите й цветове!
Успех в предизвикателството!

Диана Пенчева каза...

Прекрасен резултат!

Mila каза...

Много хубава картичка и елфката много й отива

Cvety каза...

И феята е страхотна, и цялата композиция е перфектна - успяла си да балансираш цветовете, листенцата са много готини и картичката е запомняща се :)
Успех ти желая!

KalySto каза...

И от мен поздрави за разкошната фея! Чудесно си я оцветила,но аз бих сложила по-малко листа. Колкото до жълъди ,шишарки и други - единственото спасение е топлия силикон.

Green-Eyed Girl каза...

Много хубава есенна картичка! Харесва ми как крилата на феята си кореспондират с есенните листа върху картичката.