петък, 21 октомври 2011 г.

Сладки сънища

Такъв надпис бих искала да сложа на тази така сладка, розово-пастелна картичка. Направих я снощи, за 1 час, просто сама се роди, най-вероятно защото картинката е много сладка- такива са бебетата, когато спят, (някои са сладки и будни:),но моята принцеса е по-скоро терминатор, когато е будна:) И въпреки,че не обичам розово реших да я оставя в тази гама, така можех да ползвам и едни от последните си хартии и цветя, които още не съм използвала. А да си призная, въпреки, че имам две кутии с цветя, чакам една поръчка само на цветя от Англия, и имам две-три започнати картички в очакване на новата доставка. Но новото предизвикателство на lili of the valley- бинго ми хареса- дава толкова много комбинации от които да си избереш. Избора ми не беше труден- имам нови висулки, значи с висулки, е те пък са на един ред с цветята и копчетата и ето- моята малка сладка спяща красавица.

11 коментара:

Te4eto каза...

Картинката е супер сладка и ефекта с листата много ми хареса... ама много!

Green-Eyed Girl каза...

Билянка, много сладурска картичка. Толкова е нежна... нямам думи! С всеки следващ пост показваш все по- хубави и хубави картички.

Svetla * каза...

Аууу невероятно сладка картичка ! Много е красива :)

kami_bonbona каза...

Прекрасно съчетание, а бебка е адски сладка!

KalySto каза...

Много весела и свежа! Прекрасна картичка! Много ме усмихна!

Ivolina каза...

Страхотна е. Много сладурска бебка(много прилича на моята, когато спи) и чудесно подбрани хартии и детайли.

Поли каза...

О, да , когато спят всички изглеждат точно като на прелестната ти картичка! Страхотна е!

Маги каза...

Ооо, тази картинка така ме умили...:)Страшно сладка и нежна картичка.

Miss Emerald каза...

Много сладурска картичка! Картинката е невероятно умиляваща и усмихваща, много ми харесаха и елементите, с които си придала толкова красив вид на картичката си, а обемните листенца са просто супер!

Mila каза...

Бонбон ! Картинката е супер сладулска и с добавените листенца и така оцветена е като истиннска :) И подбора на хартиите и подредбата на цветята - стратна е !Успех в предизвикателството :)

Bev каза...

So adorable, love that baby image. Thanks for joining us at LOTV this week hun x